Bă-tăiosu… spammerul de serviciu

Ma uitam astazi pe wordpress sa vad ce mai bloguieste lumea, ce subiecte mai sunt interesante, mai ales pe paginile din romanica. In blogurile zilei desigur. Ma uit eu cat ma uit, vad ca unii vor sah cu ceusescu, altii au treburi ministeriale de rezolvat, altii copiaza articole din presa de scandal, le modifica putin si umfla blogul…

Mai sunt prin top si unii care intr-adevar scriu bine, cum ar fi Dan Popa (care stiu ca e citat si de hotnews.ro de multe ori), altii isi vad de relatarile mai mult sau mai putin adevarate din viata lor samd.

De departe insa, troll-ul zilei/saptamanii/anului/mileniului/planetei ar putea fi:

bat1

Sa ma ierte Dumnezeu, ca e zi de post astazi, nu ca l-as fi tinut, dar omul asta e dus-dus-dus rau de tot.

Blogul lui compus in stiri preluate este http://bataiosu.wordpress.com/

Mai nou vad ca si-a tras si domeniul http://www.bataiosu.ro/

Bai nene, ma uit, citesc si nu-mi vine a crede. Trebuie sa recunosc, si eu – in anumite situatii mai fac-pe-prostul, asa de distractie. Dar ce vad pe blogul tăiosului, pardon bă-tăiosului, mă dă pe spate. Incep sa citez:

„Intre Dumnezeu si neamul meu” – ‘ai mai du-te mă, esti un fel de sfantu Petru…

„Bă-tăiosu Marian Preşedinte” – lol, stai la rând, după Becali

„Cred intr-o Românie mare şi creştină” – ‘ai nu zău…

Pe cuvantul meu, parca e un personaj de desene animate, a pus pe site poze cu sfinti, cu biserici, linkuri la cifra satanei, petitie impotriva introducerii chipurilor biometrice…

Neah, ăsta n-a descoperit formurile, să vedeti atunci spam-la-greu.

O vorbă de final: bă-tăiosule, eşti de comă, cam la fel ca sor-mea care e inca in gimnaziu. Parol

Prietene, unde n-a dat Dumnezeu pe latura spirituala, hai mai bine ŞEF, sau PREŞEDINTE de groapă, că până acum n-am mai găsit specimen ca tine.

Un răspuns

  1. Mi se pare ca esti cam dur cu domnul Marian 🙂 Cred ca sunt altii care fac mult mai mult rau. Domnul Marian se pare ca este doar mai putin tolerant cu cei ce contravin scripturilor bisericesti (vezi homosexuali si chipurile biometrice). Hmm, parerea lui si a inca multe milioane de romani. This is Romania.
    Am dat si eu din intamplare de blogul lui ieri prin intermediul gsp.ro. M-am uitat un pic la poze, am citit cateva titluri, m-am amuzat vreo 5 minute si am inchis pagina. Plus ca specimene ca el au ajuns si in Parlamentul European (mai nou), dar si in cel roman.

Lasă un răspuns

