Miezu. Prostia e mai aproape decat crezi…

Iaca ma uitam eu azi prin statistici, apoi sa vad cine si ce mai comenteaza… Cand colo ce sa vezi? Miezu a trecut prin GROAPĂ!!!

log prostii sunt mai aproape ca niciodata

Păi mă miezule care eşti tu miez, tu nu eşti deloc atent? Ce ai făcut acolo mă cu explicaţia aia prostituată? Ăla e un tutorial. Ptiu, că mă faci să râd. Băi nene, dacă vrei un tutorial, cască ochii aici, aici, aici sau aici.

Eh, pănă una alta îţi fac o dedicaţie (vezi mai jos) şi îşi pregătesc un loc bun în groapa cu proşti.

Cu o întrebare te mai deranjez, după care te las.

Am auzit că prostia doare. Tu încă urli, sau eşti pe sedative?

2 răspunsuri

  1. Mda, numai un destept ca tine putea sa faca asa post.
    Daca aveai ceva de comentat, comentai acolo pe postul unde te intrebai ca desteptul ,nu sa iti faci un altul de toata jena.
    Esti singurul pana acuma ……………..

  2. De acord !

Lasă un răspuns

